22 giugno 2014

Sneaky Tilda gift bag!

 

Ciao a tutte!
Come state?
Oggi ho realizzato una gift bag con una fustella carinissima della Sizzix.
Il timbro Sneaky Tilda è della nuova collezione Animal of the year 2014 .
Sotto l'immagine ho aggiunto un centrino.
I timbri postali sono della Magnolia.
Ho usato le Doohickey My love heart,lovely fence e view master.
Le carte sono della Magnolia e della Maja design, mentre i fiori li ho presi su the ribbon girl.
Ho aggiunto qualche perla,il charm a forma di chiave e la spillina di perla che ho fatto io.


 

Hello to all! 
How are you? 
Today I made a gift bag with a cute Sizzix die . 
The Sneaky Tilda stamp is from the new collection Animal of the Year 2014. 
Under the picture I added a doily. 
The postmarks are the Magnolia. 
I used the Doohickey My love heart, lovely fence and view master. 
The papers are Magnolia and Maja design, I took  the flowers on the ribbon girl.
I added some pearl, key's charm and my homemade pin pearl.




Potete trovare questa card in vendita nel mio negozio Etsy qui.
You can find this card for sale in my Etsy shop here.



Thank you so much for visiting me!
I hope you liked my card.


Have a lovely day


3 commenti:

Your Lovely Cookies :